wtorek, 30 czerwca 2015

Moje Objawy ciąży

W dzisiejszym wpisie chcę wam przedstawić objawy ciąży,  które występowały w moim przypadku.
Pierwsze objawy ciąży są często mylone z objawami zatrucia pokarmowego ( przynajmniej tak było u mnie)
Również towarzyszyły mi :
  • nudności i wymioty - objawy te występowały u mnie w godzinach wieczornych, zwłaszcza po kąpieli lub w trakcie, rzadko zdarzało się że wymiotowałam w godzinach porannych.
  • zmęczenie i senność -  te objawy spowodowane były brakiem apetytu, co w skutku wycieńczyło mój organizm. Byłam tak zmęczona i senna że najchętniej spałabym cały dzień i całą noc, ale nie ma tak dobrze.
  • wrażliwość na zapachy między innymi tj ( smażone mięso, czosnek, perfumy) nienawidziłam tych zapachów przyprawiały mnie o mdłości.
  •  i ostatnim oczywiście jest brak miesiączki.
Mdłości towarzyszyły mi od początku ciąży i trwały aż do porodu, niekiedy potrafiłam pół dnia przesiedzieć w toalecie. Niektóre przyszłe mamy również mają wrażliwe i bolące piersi, ale akurat w moim przypadku tak nie było. Miałam wstręt do ulubionych przedtem potraw.

W następnym poście opiszę reakcje na wieść o ciąży.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz